قیمت و کاربرد فنس | توری حصاری

فنس (fence) یا همان توری حصاری (Chain link wire mesh) همانطور که از اسمش مشخص است جهت حصارکشی استفاده می شود.

فرآیند حصارکشی و فنس کشی از روشهای مرسوم جهت تعیین قلمرو و محدوده برای آدمی بوده و هست حتی از زمان انسانهای اولیه.هدف از حصارکشی غالبا تعیین قلمرو،حفاظت و تامین امنیت می باشد.

در مورد فنس باید بدانیم که این نوع از توریهای فلزی بدلیل ضخامت و نوع بافت بسیار مستحکم بوده و در صورت نصب صحیح امکان تخریب آن براحتی امکانپذیر نیست.فنس بیشتر در حصارکشی باغات،مناطق محافظت شده محیط زیست،گلخانه ها و مراکز نظامی مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید توری حصاری فنس از پامنار در بازار بزرگ تهران مرکز پخش انواع توری فلزی
خرید و استعلام قیمت انواع توری فلزی فنس و حصاری از توران توری

در مدل بافت این توری ضخامت مفتول و جنس مفتول بسیار موثر است چرا که توری ضخیم در بافت حجم بیشتری میگیرد و سایز چشمه زیاد نمی تواند ریز باشد.در حالت کلی بافت فنس ضخیم براحتی باز نمیشود و همین موضوع علت اصلی مصرف آن در موارد خاص می باشد. یک توری حصاری با کیفیت یک محافظ دارای مقاومتی طولانی،  نصب آسان و امنیتی بالا می باشد.

کاربرد توری فلزی حصاری فنس
خرید و بررسی و مشاوره تخصصی برای انواع توری فولادی فنس و حصاری توران توری

نکته مهم در استفاده از توری حصاری نصب صحیح و دقیق آن روی پایه می باشد.اگر در نصب یا اندازه گیری ها اشتباهی رخ دهد تغییر و اصلاح آن بسیار وقتگیر بوده یا گاها ناممکن.

از مزایای دیگر توری حصاری اینست که در صورت انتخاب جنس مناسب و نصب صحیح تا سالیان دراز قابل استفاده می باشد در مواردی یکبار برای همیشه خریداری می شود!! توری حصاری از هر جنسی که باشد بسته به نیاز انتخاب می شود تا هم از نظر اقتصادی به صرفه باشد و هم امنیت محدوده مورد نظر تضمین گردد.

قیمت توری فلزی فنس و حصاری
خرید و استعلام قیمت از پخش کننده انواع توری فلزی و فنس حصاری | توران توری

مقاوم ترین توری های حصاری که برای موارد خاص مورد استفاده قرار می گیرد از جنس فولاد ضد زنگ یا استنلس استیل می باشد.