توری ضد سایش

در این مقاله به صورت جامع به معرفی این توری فلزی ضد سایش و نحوه قیمت گذاری و خرید آن می پردازیم. نوع دیگری از توری فلزی که از دسته بندی توری سرندی می باشد توری ضد سایش است که در پروژه های عمرانی جهت جلوگیری از سایش و اختلال در روند حرکت استفاده می شود.البته توری را در جاهای مختلف می توان مشاهده کرد و معمول ترین استفاده آن در نانوایی ها جهت استفاده در پیشخوان و سرد شدن نان می باشد.

همانطور که از نامگذاری این توری مشخص است به جهت اینکه ضد سایش بکار گرفته می شود می بایست مقاومت خوبی داشته باشد بنابراین جنس مفتول بکار رفته و از آن مهم تر ضخامت آن با توجه به مدل مصرف بسیارحائز اهمیت است.

در اکثر پروژه های عمرانی نظیر سدسازی و راهسازی و همچنین درمعادن از این نوع توری فلزی استفاده می شود.این توری در ساخت قفسه گابیون نیز به عنوان ماده اولیه بکار می رود که بسیار نمای زیبایی خواهد داشت.

این توری نیز با توجه به نوع کاربرد و محیط استفاده قابل بررسی از نظر اندازه چشمه و جنس کالا می باشد.

در سالهای اخیر با توجه به رشد و گسترش پروژه های شهرک سازی و سدسازی و همچنین مترو های درون شهری میزان استقبال از این نمونه توری بسیار افزایش یافته و مورد توجه مهندسین امر قرار گرفته است.از طرفی به دلیل مقاومت و استحکام خوب این توری در طراحی حای انتزاعی توسط مهندسین طراحی نمای ساختمان و آرشیتکت ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

غالبا جنس این توری در بازار ازفولاد سخت بوده و به روش بافت و فشار تولید می شود و در سایز چشمه متنوع و ضخامت های متناسب در بازار پامنار تهران فروشگاه توران توری موجود می باشد.

جهت استعلام قیمت بروز و بدون واسطه هم اکنون با مشاورین توران توری تماس بگیرید