توری فلزی ریزبافت و درشت بافت و اصطلاحات فنی در پامنار

توری فلزی ریزبافت و درشت بافت و اصطلاحات فنی لازم برای آشنایی با این صنف را در این مقاله منتشر کردیم،امیدواریم تمام موارد عنوان شده مفید و جامع باشد.

در بازار پامنار تهران که محل تخصصی معاملات انواع توریهای فلزی و ورق و مفتول است شما با اصطلاحات توری ریز بافت و درشت بافت و… زیاد برخورد می کنید و به گوشتون میخوره که تمام این موارد در قیمت کالا موثر هستش.

خب اولین مورد که میخوام براتون بگم در مورد ریز یا درشت بودن بافت توری و ضخامت بحث مفتول و جنس آن هستش.به میزانی که مفتول ضخیم تر باشد توری درشت بافت خواهد بود و سایزچشمه بزرگتر خواهد بود.از طرفی دولا بافت بودن توری نیز در این قسمت عامل تعیین کننده ای خواهد بود.

سایز چشمه همان حفره های ایجاد شده در بافت توری می باشد که هم اشکال آن مورد بررسی است که می تواند مربعی،مستطیل یا لوزی و در مواردی چندضلعی باشد.

سایز چشمه در توری فلزی ریز بافت و درشت اصطلاحات فنی
سایز حفره و چشمه توری ریزبافت و درشت مورد بررسی قرار می گیرد

ابعاد توری و همچنین مقدار معامله آن که بصورت رولی و یا ورق به فروش برسد که در هر مورد ابعاد عرض و طول توری بررسی می شود.علت اینکه مقاله با عنوان توری فلزی ریزبافت و درشت بافت و اصطلاحات فنی رو منتشر کردیم جهت راهنمایی دقیق تر مشتریان در خرید کالای مورد نظر هستش.

جنس مفتولی که برای بافت توری بکار میره هم خیلی اهمیت داره از جهت سختی و شکل پذیری و هم کاربری محصول نهایی که در این مورد از مفتول های استیل و فولادی و گالوانیزه بیشتر استقبال میشه که البته قیمت هر کدام از آنها متفاوت هستش.

همه چیز توری فلزی ریزبافت و درشت بافت و اصطلاحات فنی پامنار
توری ریز بافت و درشت بافت در بازار پامنار اصطلاحات و استعلام قیمت

تمامی موارد در مورد توری های فلزی که بصورت بافت یا جوشی تولید می شوند گفته شد اما در مورد توری های پرسی که از مفتول های سخت تولید می شوند و همچنین سایز چشمه ورق های پانچ و استرچ متال که با فرآیند پرس و کشش با شکل چشمه متنوع مثل ستاره و دایره و بیضی و … هم باید در نظر داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *