قیمت و خرید انواع مش استیل 316

بررسی کارشناسی قیمت و خرید مش استیل 316 که از توری های پرمصرف در صنایع مختلف جهت فیلتراسیون و جداسازی دقیق مواد می باشد.همانطور که گفته شد تفاوت های اساسی در ویژگیهای انواع آلیاژهای استیل وجود دارد که مورد مصرف هر کدام را تعیین می کند.از این رو برای بهره وری بهتر و بیشتر در صنایع تولیدی و نیروگاهی لازمست تا با اطلاعات دقیقی فرآیند تصمیم گیری انجام پذیرد.جهت آشنایی بیشتر با توری مش استیل 316 به ادامه مطلب توجه داشته باشید.

توری مش 316 به دلیل ویژگیهای خاص این آلیاژ،بیشتر در محیط های اسیدی و یا با حرارت بالا مورد استفاده قرار می گیرد.پس می توان اینطور قلمداد کرد که عمده مصرف مش 316 در صنایع غذایی می باشد چرا که دیگ های داغ پخت مواد با خواص اسیدی محلول، بیشتر به کار می رود.

با توجه به موارد گفته شده میزان خلوص آلیاژ و سایز چشمه ی مورد نظر بسیار اهمیت دارد چرا که وزن و متراژ مش را مشخص می نماید.

خرید مش 316 و طراحی ماشین آلات صنایع غذایی
قیمت مناسب برای خرید مش 316 در ساخت تجهیزات صنعتی از توران توری

کاربردهای مش استیل 316

بطور کلی بیشترین موارد استفاده از مش استیل 316 در محیط های اسیدی و همچنین با حرارت بالا می باشد چرا که این آلیاژ مقاومت خوبی در این محیط ها از خود نشان می دهد که بررسی دقیق مورد استفاده می تواند در روند خرید و تعیین هزینه های پروژه بسیار موثر باشد.

  • طراحی و ساخت تجهیزات آماده سازی مواد غذایی به ویژه در محیط های کلرایدی
  •  اتصالات قایق و شناورها
  •  ساخت مخازن و ظروف مخصوص حمل و نقل مواد شیمیایی
  •  طراحی مبدل های حرارتی
  •  صفحه های فیلتری بافته شده یا جوش داده شده برای معادن و فیلتراسیون آب
خرید توری مش استیل 316 و فیلتراسیون
استعلام قیمت توری مش استیل 316 از توران توری

عوامل موثر در قیمت گذاری و خرید مش استیل 316

در مورد قیمت و خرید مش استیل 316 باید توجه داشته باشید که مورد استفاده شما،در میزان متراژ و وزن مش بسیار تعیین کننده است.از طرفی نمی توان از خلوص آلیاژ نیز چشم پوشی کرد به همین خاطر عوامل کلی زیر را در نظر باید گرفت:

  • سایز چشمه
  • خلوص آلیاژ 316 و سرتیفیکیت آن
  • میزان حجم سفارش

جهت مشاوره تخصصی و رایگان برای خرید مش 316 همین الان با کارشناسان توران توری تماس حاصل کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *